Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Sagaidak M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Sagaidak M. P. 
Basic principles of building relationships with frontline personnel within internal marketing system [Електронний ресурс] / M. P. Sagaidak // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_29
Здійснено аналіз методичних засад до оцінювання контактного персоналу з використанням компетентнісного підходу і різних етапів життєвого циклу, а також задоволеності і лояльності як ключових показників ефективності системи внутрішнього маркетингу. За результатами проведеного дослідження визначено основні принципи побудови взаємовідносин з контактним персоналом у системі внутрішнього маркетингу підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.799 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського