Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Sagaidak M$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Sagaidak M. P. Basic principles of building relationships with frontline personnel within internal marketing system [Електронний ресурс] / M. P. Sagaidak // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_9_29 Здійснено аналіз методичних засад до оцінювання контактного персоналу з використанням компетентнісного підходу і різних етапів життєвого циклу, а також задоволеності і лояльності як ключових показників ефективності системи внутрішнього маркетингу. За результатами проведеного дослідження визначено основні принципи побудови взаємовідносин з контактним персоналом у системі внутрішнього маркетингу підприємства.
|
|
|